Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Muzyka

Czy Fryderyk Chopin grałby w piłkę, gdyby w jego czasach była popularna? Być może. Wiemy tylko tyle, że chodził na ślizgawkę przy ulicy Oboźnej w Warszawie, gdzie rozbił sobie głowę.
Choć Katy Perry nie zapłaciła za prawa do wizerunku warszawskiego stadionu, który wykorzystała w najnowszym teledysku,to operator PGE Narodowego nie podejmie kroków prawnych w tej sprawie.
- Podjąłem decyzję o wycofaniu swojego udziału z 54. KFPP w Opolu – poinformował dziś Andrzej Piaseczny.

Zaginiony skarb wyłowiony po latach z dna morza

„Legenda Bałtyku" Feliksa Nowowiejskiego to kolejna polska opera, którą z Poznania może teraz oglądać w Internecie cały świat.

Muzyczne arcydzieła tworzone nie tylko dla pieniędzy

Opowieść z udziałem największych twórców kina poświęcona jest absolutnie wyjątkowemu kompozytorowi, jakim był Wojciech Kilar.

Indywidualności w tłumie

Jacek Tyski, choreograf zdradza, jak narodził się i skonkretyzował pomysł na „Ambulo".

Prawdę trzeba poznawać powoli

Leszek Możdżer, wybitny pianista mówi o pracy nad operą „Immanuel Kant" na podstawie sztuki Thomasa Bernharda.

Od muzyki najstarszej do najnowszej

Marcin Nałęcz-Niesiołowski, dyrektor Opery Wrocławskiej zdradza, które polskie utwory pojawią się na scenie w tym i następnym sezonie.

Obłudny król rocka

„Songs of Experience" to niezwykle przebojowa płyta o hipokryzji i kabotyństwie takich gwiazd jak U2.

Trudno jest pisać dla dzieci

Krzysztof Penderecki, kompozytor wspomina, ile znaczyła dla niego muzyka teatralna pisana w początkach kariery.

Każdy spektakl musi wzruszać

Emil Wesołowski, choreograf wyjaśnia, dlaczego właśnie we Wrocławiu postanowił wrócić do baletu i do Chopina.

Dialog z kompozytorem

Jacek Przybyłowicz, Choreograf o swojej przyjaźni z Prasqualem i o trylogii, której „Eufolia" ma być częścią.

"Immanuel Kant": Prawda może nas oślepić

W swym operowym wrocławskim debiucie Leszek Możdżer zaprasza widzów do intrygującej gry.

Poprzednia
1 2 3 4 5 6 7 ...10
Z ostatniej chwili
Najczęściej czytane
common