Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Tutaj jesteś: ekonomia » Opinie

Blogi ekonomiczne

Blogi Ekonomiczne

Oficjalna praca lepsza niż na szaro

Coraz mniej Polaków pracuje na czarno? Może jeszcze trudno znaleźć twarde dowody na takie stwierdzenie, ale znajdzie się kilka poszlak.

Blogi Ekonomiczne

Sukces znaleziony w niszy

Wielkość ma znaczenie. A raczej miała, jeszcze pod koniec ubiegłego wieku. Szefowie globalnych megakoncernów wydawali się święcie wierzyć, że kierowane przez nich molochy powinny produkować wszystko: od śrub po skręcane nimi silniki samolotowe, od plastikowych pojemników na żywność po lodówki, w których można je schować, od domowych wentylatorów po turbiny ogromnych wiatraków produkujących energię, od maszynek do golenia po ważące wiele ton maszyny budowlane.

Blogi Ekonomiczne

Naprawić dach to za mało

Sobotnia narada w Chojnicach pani premier, pięciu ministrów i trzech wojewodów miała przykryć wrażenie, że rząd przespał klęskę żywiołową, jaka ponad tydzień temu dotknęła ten i okoliczne powiaty.

Komentarz

Ile wart jest pracownik? Tyle co telefon do biura zatrudnienia albo do łowcy głów. – Nie podoba się, drzwi otwarte – mówiła znana mi prezeska i ostrzegała: – Tam czeka pięciu na twoje miejsce.

Felieton

Ustawiony w centrum Warszawy zegar pokazał właśnie, że nasz dług publiczny przekroczył bilion złotych. Zegar ustawił tam znany gospodarczy szkodnik Leszek Balcerowicz – zapewne po to, by choć trochę zrehabilitować się za swoje dawne szkodnictwo.

Analiza

„Czarna środa" nie zapowiada rozpadu PO. Ale nie wystarczy przetrwać. Trzeba mieć spójną wizję Polski, plan powrotu do władzy. Z tym ciężej.

Rozmowy

W Polsce budujemy bardziej efektywne jednostki dla tego sektora niż inni - mówi Jerzy Czuczman, prezes Związku Pracodawców Forum Okrętowe.

Opinie

Gdyby popatrzeć na informacje dla klientów, szczególnie na poziomie reklam, powstaje wrażenie, że wszystko tanieje. Promocje, dodatkowa ilość za tę samą cenę, „cena do negocjacji", oferty specjalne dla nowych albo bonusy dla stałych klientów, zwrot różnicy w cenie, jeśli znajdziesz coś taniej niż u nas, money back, cash back itp. To dowód, że podstawową taktyką marketingową jest gra ceną, a konkretnie, jej obniżanie.
autor: Mieczysław Groszek
autor: Tadeusz Kuropatwinski
autor: Konrad Komorowski, Marcin Pluta
autor: Andrzej Malinowski
autor: Witold M. Orłowski
autor: Przemysław Kwiecień
autor: Robert Gwiazdowski
autor: Andrzej Malinowski
autor: Sylwester Śmigiel
autor: Sławomir Horbaczewski

NASZE SERWISY TEMATYCZNE

Bądź na bieżąco - pobierz RSS

common